INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Di kesempatan ini, Azman ingin mengucapkan kepada semua selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.

Raya raya juga tapi jangan lupa Shaklee ya hehe. Top up supplement supaya senang korang membuang seperti alfalfa, herblax, omega dan lecithin.

Cash reward RM600 dari Shaklee

Baiklah, baru-baru ini pada bulan April Shaklee ada lancarkan satu program insentif sempena cycle baru. Istimewa untuk bulan April, May dan Jun.

Program ini bertujuan untuk menyuntik semangat kepada peniaga Shaklee supaya lebih bersemangat lagi mengembangkan perniagaan mereka.



Mesti capai 21% tiga bulan berturut

Ahli Shaklee yang berjaya rank up atau effective layak untuk dapat bonus sebanyak 21% iaitu bersamaan dengan RM1200 atau lebih dari itu. Jika berjaya mengekalkan kedudukan pemegang income 4 angka cash bonus 21% selama tiga bulan maka layak untuk claim cash reward percuma sebanyak RM600 dari Shaklee.

Shaklee buat special program sesiapa yang berjaya rank up supervisor atau rank up senior supervisor atau effective supervisor dan senior supervisor kembali, korang akan dapat cash RM600 extra.

RM600 tu extra ja.

Tapi yang paling penting

Rank up Supervisor - RM2000

Eff supervisor bulan 2 - RM2000

Eff supervisor bulan 3 - RM2000

Extra cash reward RM600

Total boleh pergi almost RM7000!!!!

Bila lagi ramai downlines kita dapat kejar cash RM600 ni you  all pun of course lebih berjaya 😊

Ada 3 kategori mereka yang layak untuk join yaa

Kategori 1 - 

Non leader. Tak pernah rank up leader. Korang just kena rank up Supervisor pada bulan April, eff supervisor pada bulan May dan Jun. Julai Shaklee calculate. Bonus extra RM600 akan terus masuk bulan Ogos!!!

Kategori 2 - 

Korang yang pernah rank up leader sepanjang bermula April 2022 - March 2023 tapi Januari 2023 sampai March 2023 korang tak efektif leader jadi korang just kena effective balik korang punya appointed rank tu bermula April. Tapi untuk rank supervisor dan senior supervisor sahaja.

Kategori 3 - 

Korang rank up dalam cycle bermula April22 - March23 ni. And korang effective leader dari Jan23 sampai March23 - April korang kena rank up lagi. Let say korang sekarang supervisor, April kena rank up minima senior supervisor. Kalau sekarang korang senior supervisor, April kena rank up Coordinator.

Then layak la dapat cash RM600 extra tu.

If korang leader yang rank up sebelum April 22 memang tidak dapat join tapi tidak apa korang boleh encourage downlines korang untuk join πŸ’ͺ🏻

Then of course lebih dari RM600 pun korang boleh dapat tidak mustahil.

Dannnnn yg lebih penting korang akan dapat EXTRA CP!!!

Sebab at the same time Shaklee buat challenge untuk extra cp untuk siapa lahirkan supervisor pada March, April dan Jun. Mana yang belum leader, auto korang boleh terus fokus kejar challenge RM600 tu ya πŸ”₯

Bagaimana mahu dapatkan insentif Shaklee Malaysia ini bagi yang belum berdaftar sebagai ahli Shaklee ?

1. Anda perlu daftar diri anda sebagai salah seorang ahli Shaklee dahulu.

2. Anda buat belian di website Shaklee dengan jumlah uv sebanyak 100uv bersertakan free member.

Ini merupakan cara bagi mereka yang pertama kali mendaftar akan tetapi program insentif ini skopnya terbuka kepada semua sama ada anda ahli lama atau baru.

Nak daftar sila tekan sini
Nak beli Shaklee tekan sini

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#insentifshakleemalaysia

Comments